שאלות ותשובות לעמיתים במצב חירום – החברה המנהלת:_ק.ל.ע – קרן השתלמות לעובדים סוציאליים בע”מ
מהו מצב חירום:
- מצ”ב שבו החברה נבצרת מלספק את שירותיה כבשגרה עקב כשל תפעולי נקודתי במשרדי החברה או אצל נותן שירות מהותי שלה (בנק מתפעל, מנהל השקעות וכו’)
- מצ”ב שבו רשות שלטונית כגון משרד האוצר / הממשלה, הכריזו על שעת חירום ו/או על מצב מיוחד בעורף באופן שעשוי להשפיע על תפקודה השגרתי של החברה.
כיצד החברה פועלת בחירום ?
לחברה ולנותני השירותים המהותיים שלה ישנן תוכניות הערכות לעבודה במצבי חירום, אשר במסגרתן החברה נערכת לתת מענה בתרחישי חירום שונים
כיצד תפעל החברה במידה ונפגעו משרדיה הראשיים ?
- החברה תפרסם באתר האינטרנט אמצעי תקשורת חליפיים עם משרדיה (ככל שהדבר ידרש)
- במידת הצורך יפורסמו אמצעי התקשורת עם החברה גם בערוצים נוספים, זולת אתר האינטרנט של החברה
כיצד ניתן לקבל שירות בזמן חירום ?
- יש לפנות למוקד שירות הלקוחות בטלפון המפורסם באתר האינטרנט
- במידת הצורך יפורסמו אמצעי תקשורת נוספים באתר האינטרנט או בערוצים נוספים.
- אמצעי התקשורת יכללו טלפונים למתן שירות, כתובת למסירת מסמכים וכו’.
- ייתכן שעקב אירוע או אירועי חירום, יחולו שינויים מעת לעת, אגב מצב החירום וההתאוששות ממנו בדרכי ההתקשרות עם החברה. הודעות על כל, יפורסמו בערוצי התקשורת השונים כמפורט לעיל.
- ייתכן כי בעת חירום יחולו עיכובים במתן מענה לפניות העמיתים